今日考EPA*丫!!!
SO我整左鬧鐘係4點幾響..
點知比阿爸話..
叫我繼續瞓..
我忍唔住..
瞓左XDD"
![]()
...瞓到5點半..先起身*溫書..
差唔多可以話冇溫..
因為睜唔開隻眼...
好攰丫!!!
跟住好辛苦咁..溫溫..溫...
點知食完早餐...搭LIFT....
唔記得攞銀包..SO*返轉頭~
點知再襟LIFT~
等左勁耐都唔上黎..
SO*行去9樓搭單數LIFT~
![]()
跟住嗰個"邨巴男"好彩離我好遠..
我諗比我估中..
我冇事LU*XDDDDDD"
跟住考EPA*
MISS LEE*監堂>V<"
今次EPA*有少少唔識..
唉!
![]()
跟住放學同ELLEN*SIULAM一齊..
點知見到李楠...
SO一齊~~
勁好玩>V<"
![]()
跟住坐邨巴返屋企..
又去左油站..
唉~
返到屋企開電腦..
聽日考中文..
SO...忍唔住開左..
CHECK下IT SCHOOL..
33*封未讀EMAIL!!!
唉..
有個係RAIN叫我讀...
SO我睇左..
DOWNLOAD埋首歌落黎..
好怪..
ET唱歌好怪..唔似佢..
連ELLEN*都係咁講..
把聲勁似..........
高灌申*
![]()
我發現我仲有D諗住佢....
真係仲希望佢會回信..
唉*
百痴的XDDDDDDDD"
收到CAROL妹封信..
見到首歌歌詞..
當初一定可以打動我..
想哭
來試探自己麻痹了沒
全世界 好象只有我疲憊
無所謂 反正難過就敷衍走一回
但願絕望和無奈遠走高飛
天灰灰 會不會 讓我忘了你是誰
夜越黑 夢違背 難追難回味
我的世界將被摧毀 也許事與願違
累不累 睡不睡 單影無人相依偎
夜越黑 夢違背 有誰肯安慰
我的世界將被摧毀
或許頹廢也是另一種美
天灰灰 會不會 讓我入睡
夜越黑 夢違背 有誰安慰.........




