A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*06月*15日`-)*

ToPiC`* EPA*...!!

今日考EPA*丫!!!

SO我整左鬧鐘係4點幾響..

點知比阿爸話..

叫我繼續瞓..

我忍唔住..

瞓左XDD"

...瞓到5點半..先起身*溫書..

差唔多可以話冇溫..

因為睜唔開隻眼...

好攰丫!!!

跟住好辛苦咁..溫溫..溫...

點知食完早餐...搭LIFT....

唔記得攞銀包..SO*返轉頭~

點知再襟LIFT~

等左勁耐都唔上黎..

SO*行去9樓搭單數LIFT~

跟住嗰個"邨巴男"好彩離我好遠..

我諗比我估中..

我冇事LU*XDDDDDD"

跟住考EPA*

MISS LEE*監堂>V<"

今次EPA*有少少唔識..

唉!

跟住放學同ELLEN*SIULAM一齊..

點知見到李楠...

SO一齊~~

勁好玩>V<"

跟住坐邨巴返屋企..

又去左油站..

唉~

返到屋企開電腦..

聽日考中文..

SO...忍唔住開左..

CHECK下IT SCHOOL..

33*封未讀EMAIL!!!

唉..

有個係RAIN叫我讀...

SO我睇左..

DOWNLOAD埋首歌落黎..

好怪..

ET唱歌好怪..唔似佢..

連ELLEN*都係咁講..

把聲勁似..........

高灌申*

我發現我仲有D諗住佢....

真係仲希望佢會回信..

唉*

百痴的XDDDDDDDD"

收到CAROL妹封信..

見到首歌歌詞..

當初一定可以打動我..

想哭
來試探自己麻痹了沒
全世界 好象只有我疲憊
無所謂 反正難過就敷衍走一回
但願絕望和無奈遠走高飛
天灰灰 會不會 讓我忘了你是誰
夜越黑 夢違背 難追難回味
我的世界將被摧毀 也許事與願違
累不累 睡不睡 單影無人相依偎

夜越黑 夢違背 有誰肯安慰
我的世界將被摧毀
或許頹廢也是另一種美
天灰灰 會不會 讓我入睡
夜越黑 夢違背 有誰安慰.........

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*06月*14日`-)*

ToPiC`* 愛上中史*恨死科學!

好難丫...SCIENCE*!!!

好彩中史今次都識..

可能I.S*我冇咩點溫...

亂咁答...

唉*~

唔好睇落去~~

 

媽咪講左樣野比我聽..

原來樂係唔鐘意佢..

可能樂連我*哥*爸都唔鐘意..

希望佢7*月唔會黎屋企啦~~

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]