A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*09月*25日`-)*

ToPiC`* MISS CHOW 鍚SIULAM???*

尋晚比人坐[咩]左我阿哥借比我幅眼鏡...搞到今日唔戴眼鏡..好怪-V-"~~

今日CHST問書問唔到我...真係謝天謝地囉XD"~~~

MATH又叫人計數...好悶....真係計黎計去都係個類...一D新意都冇..

SIULAM一早做左..SO問阿SIR有咩野比佢做...阿SIR叫佢做書個D-V-"...

HIST堂..聽唔明莊SIR講咩?!?!?!?!!!!好好掛住MISS LEUNG!!!!

 

電腦堂又係講WORD-V-...小學都教過啦~~~~~~~

EPA 幾好...幾鐘意EPA...唔係呂SIR教就最開心~~

而家E個MISS CHOW...好鍚SIULAM囉~~~

我地成班都係度做WORKSHEET既時候..MISS CHOW行去SIULAM度..

睇住佢做...冇幾耐又話佢個題錯...

我地做錯都唔同我地講!!!!!!!

SIULAM應該要珍惜E個老師...唔好笑佢講野*~

ENG--MMLC..係MRS 蕭*...

係度聽歌...

跟住叫我地作歌....點知話作唔到唔放LUNCH..

我地好努力咁作XDDDDDDDDDD"

食 LUNCH去左上海小館.....

笑死我...黃倩`筷子剪麵法!!!!*

黃倩------------心諗*D麵好長AR!!!

5--------------------

跟住用`筷子剪麵法!!!!*

搞掂XDDDDDDDDDDDDD"

 

 

CHINESE堂...作文...老師叫我地一定要用公開考試用開既名..

唉..諗住寫嘉怡添...

跟住我作------方家寶XDDD"...個姓係自己作既*

跟住作作下文老師上左STAFF ROOM--

AND THEN*SOPHIA講左一句:::有人睇住你作文..

我呆一呆..我問佢::邊個AR????

等左一陣...SOPHIA終於講左一句::頭先XXX望住你..

我忍唔住笑...哈哈!!!

老師返黎既時候...我好無奈咁講...我唔X佢!!{唔可以講個X字係乜...講左會嚇親我自己的XD"}

 

放學同SIULAM*君*倩*嘉怡去7仔..

跟住去嘉怡*君一齊走..

我比嘉怡搞到好亂...亦都好無奈..

佢同君係夫婦關係???咁我應該叫嘉怡做咩??

跟住彈左好多野出黎...

JJ家姐..??妹妹"??阿仔??.........

=口="..一頭煙*...

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*09月*24日`-)*

ToPiC`* 新 鮮 的 TWINS* - HO HOO TAN~~~

今日再次聽番..TWINS係尋日出既新碟...

真係幾好聽.....比以前D歌好聽勁多XDDDDDDDDDDD"

 

KI問我係咪真係...............CRY....

 

今日阿哥去左CAMP~~自由得多了!!!!!!*

 

今日好傻咁睇番尋日篇日記....

很UNHAPI~~~~~~~~

而都覺得自己好傻........

LUNCH---整杯麵既時候,,唔小心將個電話整跌左落嗰個...洗手盆度

----嘩!!今日成個下午都好努力做功課>V<"....

日記加左下面D相~~~XD"

我想改變我的命運XDDDDDDDDDDD"..........

....

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]