尋晚比人坐[咩]左我阿哥借比我幅眼鏡...搞到今日唔戴眼鏡..好怪-V-"~~
今日CHST問書問唔到我...真係謝天謝地囉XD"~~~
MATH又叫人計數...好悶....真係計黎計去都係個類...一D新意都冇..
SIULAM一早做左..SO問阿SIR有咩野比佢做...阿SIR叫佢做書個D-V-"...
HIST堂..聽唔明莊SIR講咩?!?!?!?!!!!好好掛住MISS LEUNG!!!!
電腦堂又係講WORD-V-...小學都教過啦~~~~~~~
EPA 幾好...幾鐘意EPA...唔係呂SIR教就最開心~~
而家E個MISS CHOW...好鍚SIULAM囉~~~
我地成班都係度做WORKSHEET既時候..MISS CHOW行去SIULAM度..
睇住佢做...冇幾耐又話佢個題錯...
我地做錯都唔同我地講!!!!!!!
SIULAM應該要珍惜E個老師...唔好笑佢講野*~
ENG--MMLC..係MRS 蕭*...
係度聽歌...
跟住叫我地作歌....點知話作唔到唔放LUNCH..
我地好努力咁作XDDDDDDDDDD"
食 LUNCH去左上海小館.....
笑死我...黃倩`筷子剪麵法!!!!*
黃倩------------心諗*D麵好長AR!!!
5--------------------
跟住用`筷子剪麵法!!!!*
搞掂XDDDDDDDDDDDDD"
CHINESE堂...作文...老師叫我地一定要用公開考試用開既名..
唉..諗住寫嘉怡添...
跟住我作------方家寶XDDD"...個姓係自己作既*
跟住作作下文老師上左STAFF ROOM--
AND THEN*SOPHIA講左一句:::有人睇住你作文..
我呆一呆..我問佢::邊個AR????
等左一陣...SOPHIA終於講左一句::頭先XXX望住你..
我忍唔住笑...哈哈!!!
老師返黎既時候...我好無奈咁講...我唔X佢!!{唔可以講個X字係乜...講左會嚇親我自己的XD"}
放學同SIULAM*君*倩*嘉怡去7仔..
跟住去嘉怡*君一齊走..
我比嘉怡搞到好亂...亦都好無奈..
佢同君係夫婦關係???咁我應該叫嘉怡做咩??
跟住彈左好多野出黎...
JJ家姐..??妹妹"??阿仔??.........
=口="..一頭煙*...






....