今日LIST好悶-V-*..係度對番上次做個D野同埋係度聽佢教野=口=.....
唉...
MATH好用心咁聽..我要MATH考得好!!!!!!*XD"
又係英文.......悶~~~不停做書....HELP~~~
好掛住MISS KO AR~~~~~~~~~~~
中文堂可以係話係最最最悶~~~
跟住PTH堂係度聽日講説話...MILK個D普通話好好笑~
WING & 卞凱茵~個組最最最好!!!!!!!!!!*
跟住我地要2個一組係度造句..
隔離個組既鍾文意作左一句...笑死XD"
為什麼我們的普通話那麼差??
XXXX是因為...給XXX教的~
LUNCH TIME~~~~~去M記*~~~
跟住返去學校上SCIENCE...D男仔真係痴線-V-*~
今日就係咁過.............悶*



