A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*09月*21日`-)*

ToPiC`* 是XXXX....給......

今日LIST好悶-V-*..係度對番上次做個D野同埋係度聽佢教野=口=.....

唉...

MATH好用心咁聽..我要MATH考得好!!!!!!*XD"

又係英文.......悶~~~不停做書....HELP~~~

好掛住MISS KO AR~~~~~~~~~~~

 

中文堂可以係話係最最最悶~~~

跟住PTH堂係度聽日講説話...MILK個D普通話好好笑~

WING & 卞凱茵~個組最最最好!!!!!!!!!!*

跟住我地要2個一組係度造句..

隔離個組既鍾文意作左一句...笑死XD"

為什麼我們的普通話那麼差??

XXXX是因為...給XXX教的~

 

LUNCH TIME~~~~~去M記*~~~

跟住返去學校上SCIENCE...D男仔真係痴線-V-*~

 

今日就係咁過.............悶*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*09月*20日`-)*

ToPiC`* `*miss chow?

今日上EPA堂..SIULAM又係度笑~~~~*

其實我覺得MISS CHOW好好好好好好人~~~~

SCIENCE 堂要PRESENTATION...好彩抽唔到我XD"""

HIST又係嗰個老師....聽唔明佢講書...搞到我好鬼掛住MISS LEUNG~~

MISS LEUNG 教書好好好好好好多AR~~~~

MSC堂.....好彩校際音樂節衰左XD"咁我可以專心練考試歌LU~!!!

英文堂又係作文-V-"..

我寫...WHITNEY HOUSTON*!!!

好LUV佢~~~

佢D歌好好好聽!!!

SAVING ALL OF MY LOVE FOR YOU!!!好好好聽*

AND THEN 放學~

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]