今日pink妹想分享下自己做新娘試妝model的經驗。
Pink妹係BE的member,相信好多女仔都有去呢個網度攞美容資料或者發放一d美容消息等等。
自己好鍾意睇BE的forum,因為可以睇到好多美容資料,亦可以睇下有冇jetso嘢。最近,我就去試左做新娘試妝model。大家記住被人練妝係唔洗錢架!要錢ge你千其唔好去。咁在邊度睇到d post呢?咪就係BE的forum度囉!
當我見到呢d post時,如果寫post的人冇寫留低佢ge 作品集呢,我係會pm個寫post的人叫佢send佢d作品集俾我睇下。確定下佢係唔係堅ge新娘妝的MUA (Make up artist)。當確認左,記住要事先問定個試妝地點,如果係比較偏遠的地方,最好找個人陪你去。同埋,事先將個地點和個mua的電話俾低身邊的人以防萬一! 如果個mua臨時要轉地點,咁大家自己決定去唔去囉!
咁我初次做試妝model都好緊張,我連個mua之前在BE post左D咩都睇埋。見到佢之前的post都有講佢想做mua,然後一步步實踐自己的夢想,咁我自己先至夠胆做佢ge練妝Model.
|