
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2009 年 4 月 30 日 星期四 Too bad ##mood# #分類: 未分類
今日Art 堂要帶標誌,but我帶左雜誌!! 好彩有桃幫我手剪D標誌貼落A4紙 Art 堂要畫畫, 我同Vicky畫得好慢! 打完鐘仲畫緊,畫到答半! 上去食完飯又要數学小測 小測又唔識,激死人咩!!!
人心隔肚皮! 不过我想講 佢都係因為信你先比你上佢屋企 但係你就「敢」对佢!!! 加上最近既事......................................
發表時間:2009-05-01 12:48 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||