| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|

| 2006 年 1 月 15 日 星期日 |
 |
 |
| 又有好多日都冇寫日記啦= ='' |
琴日跳舞比賽... 我去幫手...哈哈''第1次幫人化妝炸!!!!....
8點返到去.... 之後返左去301到點名...點知 原來我要去跳舞個到幫手..
之後...好囉咁行返去..HALL到=0=''''
到到4:30左右到佢地出場啦... UM.... 跳得都幾好既..
幾齊... 不過...企錯左位...
不過好過有間學校...有人跳下跳下...仆左係到..哈哈哈''
我地學校拎左個甲等 都幾好架啦@@'''
之後...睇完 就同麗華 嘉媚食野 食完返HOME...
返HOME都成7..8點幾啦,,, 玩左陣電腦 就班點狗..
不過...今日好累...睇下睇下..就訓左LU!!!
今日朝早起身將張卡上色.. 之後上完 珊就打黎啦=0=''' 打都打得幾合時架BO'''
|
刊登時間︰2006-01-15 12:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |

考完試 祝你地 ↑


| 2006 年 1 月 11 日 星期三 |
 |
 |
| 有得睇冇得打... |
今日...早會個陣同suyi去左洗手間到... 之後... po yan無啦啦入左黎 ...嚇死'=0='''
之後...到到食飯.... 去左hall到睇佢地跳舞....=0=''''' '''' 之後放學就...留係學校到問數...
之後...有題數問下羅sir... 之後...哈''比佢讚我 yeah!@@''''''
之後就返home啦
(整班會d野...好煩呀@@''_ |
刊登時間︰2006-01-11 07:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |

考完試 祝你地 ↑

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 54 | »
|