今日已經係2008年既最後一日 08年香港發生左好多大事 但我依然平平無奇地活著! Twilight同Harry Potter都係我鐘意既戲種 睇Twilight都Harry Potter都係頂級既享受呢 我入左兩次戲院睇Twilight! 我都未試過連續入戲院兩次都睇同一駒戲 證明我真係好鐘意睇..[多謝] 希望佢快d上嘛2,3,4 集,再去睇! 之後買嘛佢d碟同書返屋企再睇.. 期待第2集New Moon, 第3集Eclipse, 第4集Breaking Dawn