PokoYan
暱稱: Poko•Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Smile=]
2009-03-15
手軟脚軟
Yan: 又悶又累/倦 .. ...
2009ge第一個災難
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 18
今日人氣: 0
累積人氣: 415
2008 年 12 月 31 日  星期三   寒冷


YAN: I Love Twilight 分類: 未分類

今日已經係2008年既最後一日
08年香港發生左好多大事
但我依然平平無奇地活著!

Twilight同Harry Potter都係我鐘意既戲種
睇Twilight都Harry Potter都係頂級既享受呢
我入左兩次戲院睇Twilight!
我都未試過連續入戲院兩次都睇同一駒戲
證明我真係好鐘意睇..[多謝]
希望佢快d上嘛2,3,4 集,再去睇!
之後買嘛佢d碟同書返屋企再睇..
期待第2集New Moon, 第3集Eclipse, 第4集Breaking Dawn






訪客留言 (返回 PokoYan 的日誌)


HOIKI* 於 2009-01-08 11:35 PM 發表:
=_=
我明明打左上黎架
點解冇鬼左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PokoYan 於 2009-01-06 05:57 PM 發表:
用那個?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HOIKI* 於 2009-01-05 12:01 PM 發表:
原來可以放歌的....用這個...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]