近排成個人都好似變得無黎神氣
又成日好累..
夜晚又總係訓唔著..個腦係咁轉
但其實明明都有夠休息!!
其實係厭倦既倦 定係真係累呢?
上堂覺得好悶.. 唔多耐煩!
又成日要塔好耐車.. 搞到人都呆哂
生活越黎越無充競
做d咩都覺得豪無樂趣
救命呀!
生活可唔可以充實d?!
上堂可唔可以實際d?!
上堂教既內容可唔可以緊密d?!
日日都等時間快過.. 真係有夠糟糕呀!
唯一推動我繼續忍耐既就只有Twilight本書
唔知點解我覺得Twilight好似有種無形既力量推動我.....
如果唔係..我可以忍耐我既無聊生活到幾時?
說真的!!
今日返學塔巴士又"dum"車了
嚇到心臟移位
我坐司機附近..
"dum"車個下..電話係我衫袋飛出黎
抱住既袋飛左去我隔離個人隻腳到..
企門口準備落車個男仔飛到去我前面..
好彩佢捉得隱炸.. 唔係實跌死佢!
其實近排咁多車禍意外..
係人們受心理壓力影響....定真係咁黑仔呢?
少免則免.. 盡量塔好悶既西鐵吧!
最近天氣好焗呀..
我好唔好轉季呢?
如果又凍返.....................?
Yan
|