PokoYan
暱稱: Poko•Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
Smile=]
2009-03-15
手軟脚軟
Yan: 又悶又累/倦 .. ...
2009ge第一個災難
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 18
今日人氣: 2
累積人氣: 409
2009 年 2 月 9 日  星期一   晴天


Yan: 又悶又累/倦 .. 人都變得無黎神氣 鬱悶 分類: 未分類

近排成個人都好似變得無黎神氣
又成日好累.. 
夜晚又總係訓唔著..個腦係咁轉
但其實明明都有夠休息!!
其實係厭倦既倦 定係真係累呢?
上堂覺得好悶.. 唔多耐煩!
又成日要塔好耐車.. 搞到人都呆哂
生活越黎越無充競
做d咩都覺得豪無樂趣
救命呀! 
生活可唔可以充實d?!
上堂可唔可以實際d?!
上堂教既內容可唔可以緊密d?!
日日都等時間快過.. 真係有夠糟糕呀!

唯一推動我繼續忍耐既就只有Twilight本書
唔知點解我覺得Twilight好似有種無形既力量推動我.....
如果唔係..我可以忍耐我既無聊生活到幾時?
說真的!!



今日返學塔巴士又"dum"車了
嚇到心臟移位
我坐司機附近..
"dum"車個下..電話係我衫袋飛出黎
抱住既袋飛左去我隔離個人隻腳到..
企門口準備落車個男仔飛到去我前面..
好彩佢捉得隱炸.. 唔係實跌死佢!
其實近排咁多車禍意外..
係人們受心理壓力影響....定真係咁黑仔呢?

少免則免.. 盡量塔好悶既西鐵吧!

最近天氣好焗呀..
我好唔好轉季呢?
如果又凍返.....................?

                                                                  Yan






訪客留言 (返回 PokoYan 的日誌)


PokoYan 於 2009-02-11 09:46 PM 發表:
To: Yan

我都覺得依ga ge生活都幾悶下..... 一3一
日日都番工, 又成日一個人睇po,就黎變啞 = =''
放假又累,又唔想出街,成日想哩o係屋企
諗起以後都係咁生活都幾係野!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]