今日要番早學呀.....今朝早好彩得呀哥叫我起身炸,如果唔係我就會遲到lu~~上課外活動o個陣時,我同呀winnie交換"我的生活"黎睇,佢篇篇野都好鬼死長。一番到屋企,就即刻食lunch,食o左就溫o下習咁la~~溫o左一陣~嫲嫲問我同呀哥去唔去麥當勞?嘩~麥當勞喎~~梗係去la!係個度,有一個女仔無啦啦係度喊,超煩!!!食完就走lo~~