我今日同呀爸,呀媽同埋呀哥去食lunch,我叫左炒飯....食完就走啦~~跟住,我地就去左百街行下~我入到去之後,我見到有人整緊d章魚小丸子,好似好好味咁,不過我都係冇買到...再行多一陣,呀爸叫我同埋呀哥去攞d雪糕,但係呀媽話,攞到番屋企都熔哂啦~跟住,我呀爸又講番之前既一單野-------我呀爸番屋企個陣時,無啦啦有d仆街走鬼喎,仲話如果俾佢地撞到就不得了添...呀!!係呀~我黎緊個d日記,會一時打一時唔打嫁~講刊呢到,我要食飯喇~88