♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2011 年 4 月 15 日  星期五   晴天


2011-04-15 分類: 未分類

由於最近實在太無聊既原因

所以都打下日誌啦

之前比個ON9芬鬧

走堂英文補課

佢冇啦啦介入唔知做乜鳩

話我曠課

講野唔經大腦

又話後果好嚴重

2書面警告 笑左

搞到仲要去午膳溫習班

琴晚同個FD去游水

好凍 凍到癡線

凍到手指都麻痹哂

係到睇佢教佢游(其實我都唔係好勁/_\)

今日C班搞BBQ

本身都想去 後尾又唔係好識人=3=

都係算吧啦 唔知我地班幾時又搞番個呢



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 3
累積人氣: 2506