2011 年 4 月 15 日 星期五  |
| 2011-04-15 |
分類: 未分類 |
由於最近實在太無聊既原因
所以都打下日誌啦
之前比個ON9芬鬧
走堂英文補課
佢冇啦啦介入唔知做乜鳩
話我曠課
講野唔經大腦
又話後果好嚴重
2書面警告 笑左
搞到仲要去午膳溫習班
琴晚同個FD去游水
好凍 凍到癡線
凍到手指都麻痹哂
係到睇佢教佢游(其實我都唔係好勁/_\)
今日C班搞BBQ
本身都想去 後尾又唔係好識人=3=
都係算吧啦 唔知我地班幾時又搞番個呢
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 121 | »
|
|