今日絕對好多人既死記
呢間學校D試永遠考唔哂
隔一陣又考
唉 英文
我地係中國人做咩學英文呢
考英文考得差到....
幾part冇做
爽
真唔知中文會點
只有希望奇跡會發生
SM中學
..........