2010 年 2 月 4 日 星期四  |
| 2010-02-04 |
分類: 未分類 |
今日超正啊!!!
勁多老師冇番
中文仲係有兩堂
去左圖書館同咪咪一族D人睇貓狗唔知咩
勁QUTE>.<
地理又係有MISS冇番
不過有個啊SIR代都係教書
但係教得仲好過劉家寶老師
又好笑 K計都唔會發火
勁好人!!!
教到D人都唔知點解好自然咁聽書
又講左好多課外知識
正正正!!!
我發覺C.K.真係好好笑= ="
咪咪一族知咩事啦!
^ ^CM!!!
|
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 121 | »
|
|