2010 年 1 月 19 日 星期二  |
| 2010-01-19 |
分類: 未分類 |
有幾日冇寫啦
唔記得左= ="
今日都比琴日好D
都幾好玩
成校人玩人浪
GAG
我地既社帶起GA
又成社D人一齊起身大叫加油之類D野啦
平時勤社都係好唔合作GA嘛
搞到社際4X100都努力
最難忘既係我要跑班際
仲要第4棒 唉
7到爆(唔係話我地班廢)
唔好誤會!
都唔明我咁慢搵我跑
菠蘿頭又唔記得帶學生證
=3=! 不過都比之前幾年好玩D啦
CM!!!
|
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 121 | »
|
|