♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


2010-01-19 分類: 未分類

有幾日冇寫啦

唔記得左=  ="

今日都比琴日好D

都幾好玩

成校人玩人浪

GAG

我地既社帶起GA

又成社D人一齊起身大叫加油之類D野啦

平時勤社都係好唔合作GA嘛

搞到社際4X100都努力

最難忘既係我要跑班際

仲要第4棒 唉

7到爆(唔係話我地班廢)

唔好誤會!

都唔明我咁慢搵我跑

菠蘿頭又唔記得帶學生證

=3=! 不過都比之前幾年好玩D啦

CM!!!



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 5
累積人氣: 2554