2009 年 12 月 27 日 星期日  |
| 2009-12-27 |
分類: 未分類 |
前幾日出左去玩
冇寫TIM!
呢幾日去左同學屋企玩啊
第一日出左MK同我個FD掃貨
買埋D GAME啦 又WII 又PSP
同冇我份既
跟著又唱K啦
唱到勁耐就去左食PIZZA
好開心 不過得2日出去玩!
第2日係我個FD屋企
玩WII 玩PSP 好正啊
玩到攰就叫M記食野 正到爆
又同隻狗出街玩 隻狗勁叻LO
成隻海狗咁 超得意
今次啊媽比我玩兩日真係好難得
都係一次好難忘既聖誕節
唔CM你會中我既詛咒
就係............
|
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 121 | »
|
|