♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2009 年 12 月 27 日  星期日   晴天


2009-12-27 分類: 未分類

前幾日出左去玩

冇寫TIM!

呢幾日去左同學屋企玩啊

第一日出左MK同我個FD掃貨

買埋D GAME啦 又WII 又PSP

同冇我份既

跟著又唱K啦

唱到勁耐就去左食PIZZA

好開心 不過得2日出去玩!

第2日係我個FD屋企

玩WII 玩PSP 好正啊

玩到攰就叫M記食野 正到爆

又同隻狗出街玩 隻狗勁叻LO

成隻海狗咁 超得意

今次啊媽比我玩兩日真係好難得

都係一次好難忘既聖誕節

唔CM你會中我既詛咒

就係............



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 2
累積人氣: 2523