今日歌唱比賽
哈哈!我地班第一個選拔
好好玩啊D動作又搞笑
真係好正!最衰個肥佑又唔合群WOR
佢又唔黎練習!搞到佢又做唔到
真係好黑人憎!
如果我地入左決賽就好啦
到時我地班就可以揚威校內啦
真係諗到都開心
到時真係入左你地就要多D捧場啦
嘻嘻A_A