♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


2009-12-09 分類: 未分類

今日歌唱比賽

哈哈!我地班第一個選拔

好好玩啊D動作又搞笑

真係好正!最衰個肥佑又唔合群WOR

佢又唔黎練習!搞到佢又做唔到

真係好黑人憎!

如果我地入左決賽就好啦

到時我地班就可以揚威校內啦

真係諗到都開心

到時真係入左你地就要多D捧場啦

嘻嘻A_A



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 0
累積人氣: 2561