♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


2012哈哈! 開心 分類: 未分類

星期5:

今日體育課跑9分鐘

跑死我啦 跑咗25圈(2000米)

隻腳斷咁濟

放學又去左打波  番到屋企散哂

累到爆!

星期6:

哇  星期6睇左2012啊

好正啊  不過一個人睇

成個傻仔咁  睇完我覺得超級無敵震撼

D地裂哂  周圍都地震  又火出爆發

爆到勁過核彈爆炸

爆到D火石跌黎跌去 好屈

最後好型啊   幾架成個飛船既野

中國整GA  呢度我有D為中國驕傲  哈哈!!!

星期日:

今日去左觀塘探叔婆

佢之前跌親  裂左骨

好彩冇事  不過琴日睇2012用哂D錢

比啊媽鬧到狗血淋頭

T^T好慘  早知唔去啦=3=

CMCM啊  唔比既.....你知啦



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 10
累積人氣: 2559