2009 年 12 月 10 日 星期四  |
YEAH!YEAH!YEAH!  |
分類: 未分類 |
哇!今日班際足球好慘
又輸多場啦2:0
我又比肥佑踢左腳
勁痛LO 仲要本身就有傷
真係無陰公= ="
我地班際唱歌入咗決賽啦
哈哈!同3C一樣
開心 我地既努力無白費
不過一諗到要係聖誕聯歡會到決賽就好驚
差少少就可以揚威校內啦
我地咁努力一定有冠軍
祝大家聖誕節快樂!!!
CMCMCM
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | »
|
|