♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


YEAH!YEAH!YEAH! 開心 分類: 未分類

哇!今日班際足球好慘

又輸多場啦2:0

我又比肥佑踢左腳

勁痛LO  仲要本身就有傷

真係無陰公= ="

我地班際唱歌入咗決賽啦

哈哈!同3C一樣

開心 我地既努力無白費

不過一諗到要係聖誕聯歡會到決賽就好驚

差少少就可以揚威校內啦

我地咁努力一定有冠軍

祝大家聖誕節快樂!!!

CMCMCM



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 11
累積人氣: 2560