♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


2010!新年快樂 分類: 未分類

今日都係無聊既一日

之前都冇咩好寫

今日2點先起身

睇電視啦!睇左一個電視劇

睇完好多感觸

擁有既時候唔識珍惜

到失去既時候先想盡辦法去補救

一切已經太晚

冇得同FD去MK倒數啊

好傷心啊!

多人都想去!

多人先好玩啊MA

嗚嗚嗚嗚T^T

夜晚同爸爸出街食野

食完佢去睇E生啦

我一個番屋企先

係條街行,條街好靜

覺得自己好孤獨= ="

又突然想搵個人陪

唔知我既對象幾時出現呢?

期待中......



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 12
累積人氣: 2515