2010 年 1 月 11 日 星期一  |
| 2010-01-11 |
分類: 未分類 |
考試就完啦!
仲有4日炸 快D考試去玩
頭幾日都係考主科
好Q多野溫,煩到嘔
琴晚同小藍溫書
點知全部都有考啊
正到爆BIO有D希望啦
THX哂=3=
呢幾日輕鬆D
考埋D垃圾科 勁多LO
搞到呢幾日都冇咩好寫
E+好似作文咁= ="
算啦!係咁先
大家考試加油!!!
阿門...
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 121 | »
|
|