♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


2010-01-11 分類: 未分類

考試就完啦!

仲有4日炸 快D考試去玩

頭幾日都係考主科

好Q多野溫,煩到嘔

琴晚同小藍溫書

點知全部都有考啊

正到爆BIO有D希望啦

THX哂=3=

呢幾日輕鬆D

考埋D垃圾科 勁多LO

搞到呢幾日都冇咩好寫

E+好似作文咁= ="

算啦!係咁先

大家考試加油!!!

阿門...



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 4
累積人氣: 2525