2010 年 2 月 7 日 星期日  |
| 2010-02-07 |
分類: 未分類 |
琴晚去左FD屋企玩
好KAI啊佢
叫我同佢玩埋D小遊戲
勁好笑 玩雙人殺喪屍
又玩兩個老頭掘金
我都覺我D智商低左勁多
第2日又同佢睇戲啦
睇啊凡達早場$70蚊一個
終於可以了結我既心願啦
好睇到爆啊
勁壯觀LO 真係好想睇多次
落雨啊 我地又得一把蔗
勁狼狽 搞到我又要一個人幫佢擋埋雨
跟著就去食小丸子
好好妹!!!
食完又去行街
行商場啦
佢就買左3隻耳環
我都係陪佢行姐
跟著番左上水LU
之後佢就要番工
我都番左屋企
CM啊!!!!
|
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 121 | »
|
|