♂小天♀裕仔...留CM比我^^
一個上堂成日訓覺既人
而且係個好懶既人
都唔知有咩動力令我寫QOOZA
哈哈
生活無乜特別
2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


2010-02-07 分類: 未分類

琴晚去左FD屋企玩

好KAI啊佢

叫我同佢玩埋D小遊戲

勁好笑  玩雙人殺喪屍

又玩兩個老頭掘金

我都覺我D智商低左勁多

第2日又同佢睇戲啦

睇啊凡達早場$70蚊一個

終於可以了結我既心願啦

好睇到爆啊

勁壯觀LO  真係好想睇多次

落雨啊 我地又得一把蔗

勁狼狽  搞到我又要一個人幫佢擋埋雨

跟著就去食小丸子

好好妹!!!

食完又去行街

行商場啦

佢就買左3隻耳環

我都係陪佢行姐

跟著番左上水LU

之後佢就要番工

我都番左屋企

CM啊!!!!



PsSiUsKy
暱稱: ♂小不點..裕仔♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 699
今日人氣: 1
累積人氣: 2522