| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 壓力...=>= |
救命...睇下..我d白頭髮仲多過我d黑頭髮. 媽啊
洗唔洗買多幾只黑人牙膏呢...嗯嗯 黑人喎 應該好黑 yeah!我d頭髮有得救啦
講真...黑人牙膏同d頭髮有乜關係?!///
睇黎我真係short佐 ..
星期五先測完English 依加又要中文小測.. Friday就大測...頂~
今日成日都係個書海入面.. 我唔得啦~ 自由-------離我好遠---------
好在有<14雖的媽媽> 好慘..好在最咪都係個好結局..
陰公~由第一集喊到最咪果集...翻學只眼都好漲!!
照鏡果陣第一時間大叫:"啊!!!~~~~~呢個唔係我~~!!!!!哇~~!!!" (隔離屋投訴=.=)
|
刊登時間:2007-11-04 09:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
|
豆花的人 於 2007-11-05 04:45 PM 發表:
|
|
|
嘻嘻! >3< 瓦可素花鳥超多時間弄滴說! 要多多關照哦~!!
|
|
|
静爱允浩 於 2007-11-04 10:37 PM 發表:
|
|