今日去左海洋公園
11點幾先之塔車過去
有呀靈.呀維.潘晶.微微.超人賢.堂堂.童童.呀梅.細嘉.呀環去
去到...就去坐欖車...過去玩過山車
我同呀梅.呀靈.超人賢先坐
佢地幾個就之後先之玩
我坐過山車緊係好驚啦
坐完之後個頭暈
跟住話去食野
又要排隊....排左好耐
先之有得買野食
熱到死
仲要排隊
之後d野唔講啦...!!!