今日同火仔.傻橙一齊塔車返學
佢地2個係青松果邊落車.因為佢地2個都係讀青松
原來車內面仲有童童係度
之後就同童童.呀靈.堂堂一齊行返學啦...!!
第1.2堂上中文堂.....要默書呀...!!!
我都唔識默因為都無溫到書
好采有泳琪.....偷睇泳琪默書
開始就俾我睇.之後玩9我.又唔俾我睇.又俾我睇
真係俾佢玩死
第3.4堂上電腦堂.....悶死啦....!!!
第5.6堂上少年心........超悶呀...!!因為係楊sir教呀..!!
之後就食飯啦..!!
食完飯全班都要留低...慘慘
之後就上班主任堂啦...!![本來係上多元智能]
之後班主任俾返d相我地
小.....影到我好樣衰呀...!![卜街]
之後同d人令相...我差唔多俾哂d相人
我就收到好多相啦...!!
有靚有唔靚.....最開心就係收到妳果張啦..!![真係好開心呀..!!]
愛妳只想同妳做朋友
|