林仔>3<"
*_[愛妳還未講出口]↘///

╳﹏[誰也不能阻擋我T.T永遠守護妳]
Q1017
暱稱: 林仔>3<"
性別: 男
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
打返日記>3<''...
感冒...
琴晚同細路女去打邊盧
學生相
愛的人是妳
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Yy*的日記
呀肥的日記
林仔
欣怡的日記
曾美+日記
新仔的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 4544
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 27 日  星期四   陰天


去摸蜆同打邊盧=_=!! 分類: 未分類

今日11點幾就起左身.

之後就去睇電視.

睇到1點幾就去玩電腦.

玩玩下電腦唸住去買書啦..!!

點不知無人陪我去.

算啦..!!都係唔去啦..!![遲d先買啦]

之後葉偉送係msn問我去唔去摸蜆.

我傻左下.....下......摸蜆點嫁.

我唔識咩叫摸蜆.

之後我覺得好得意.

我話好呀..!!幾點呀..!!佢話4點到.

我問佢有邊d去.

佢話周少.啊郎仲有我地2個.[得4個人]

之後4個人就去左3聖啦..!!

行落去沙灘到.見到好少人.

1陣之後好多人係度摸蜆.

摸蜆真係唔講得少.........[超累]

我地4個摸左一陣蜆就覺得好累啦..!!

摸得果十幾隻點食呀..!!

摸摸下都係算啦..!!

之後就話咩去打邊盧.

開始以為講下笑.

我只係唸住摸完蜆就返屋企食飯...

好想怏D返屋企食飯[因為我成日無食到野]

唸住增肥...都係唔得嫁啦..!!

之後4個人就去左買打邊盧D野啦..!!

我問呀郎洗唔洗買野飲呀..!![佢話唔屎]

咁我地就買左D野食上佢堅企.

佢屋企無人....佢呀媽十點半先之返.

我地去到佢屋企以經8點半啦..!!

咁我地上左呀郎屋企就拎D野食去洗洗佢啦..!!

拎個盧出來.

我就話D野飲係邊呀..!!

呀郎話係雪[貴]到.

咁我就去睇下啦..!!

點不知..唔多想提.

野飲有呀.仲係我最愛.仲係2升果隻可樂2枝.

最得別地方妳地都係唸唔到嫁啦..!!

2枝係2枝係2升.

1枝[正]返DD咁多....一口可以飲哂.

1枝[正]返半枝......4個人點飲呀..!![慘~~~~~~~~]]]]]

我算...當飲少D

我好肚哦呀..!!!一心唸住怏D打邊盧.

最可愛+事來左啦..!!

就係個盧開唔到火..點打呀..!![天呀..唔好玩我啦]

之後拎左個[保]出來...拎哂D野去[保]

[保]完食得...

食完之後肚痛....................................

10點半到...就落左去公園坐.

坐坐下就去左買酒飲.

飲到11點幾.就塔車去周少屋企玩通頂啦..!!

之後就.................................

..................................................

.............................................................咁啦..!!!

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Q1017 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]