今日11點幾就起左身.
之後就去睇電視.
睇到1點幾就去玩電腦.
玩玩下電腦唸住去買書啦..!!
點不知無人陪我去.
算啦..!!都係唔去啦..!![遲d先買啦]
之後葉偉送係msn問我去唔去摸蜆.
我傻左下.....下......摸蜆點嫁.
我唔識咩叫摸蜆.
之後我覺得好得意.
我話好呀..!!幾點呀..!!佢話4點到.
我問佢有邊d去.
佢話周少.啊郎仲有我地2個.[得4個人]
之後4個人就去左3聖啦..!!
行落去沙灘到.見到好少人.
1陣之後好多人係度摸蜆.
摸蜆真係唔講得少.........[超累]
我地4個摸左一陣蜆就覺得好累啦..!!
摸得果十幾隻點食呀..!!
摸摸下都係算啦..!!
之後就話咩去打邊盧.
開始以為講下笑.
我只係唸住摸完蜆就返屋企食飯...
好想怏D返屋企食飯[因為我成日無食到野]
唸住增肥...都係唔得嫁啦..!!
之後4個人就去左買打邊盧D野啦..!!
我問呀郎洗唔洗買野飲呀..!![佢話唔屎]
咁我地就買左D野食上佢堅企.
佢屋企無人....佢呀媽十點半先之返.
我地去到佢屋企以經8點半啦..!!
咁我地上左呀郎屋企就拎D野食去洗洗佢啦..!!
拎個盧出來.
我就話D野飲係邊呀..!!
呀郎話係雪[貴]到.
咁我就去睇下啦..!!
點不知..唔多想提.
野飲有呀.仲係我最愛.仲係2升果隻可樂2枝.
最得別地方妳地都係唸唔到嫁啦..!!
2枝係2枝係2升.
1枝[正]返DD咁多....一口可以飲哂.
1枝[正]返半枝......4個人點飲呀..!![慘~~~~~~~~]]]]]
我算...當飲少D
我好肚哦呀..!!!一心唸住怏D打邊盧.
最可愛+事來左啦..!!
就係個盧開唔到火..點打呀..!![天呀..唔好玩我啦]
之後拎左個[保]出來...拎哂D野去[保]
[保]完食得...
食完之後肚痛....................................
10點半到...就落左去公園坐.
坐坐下就去左買酒飲.
飲到11點幾.就塔車去周少屋企玩通頂啦..!!
之後就.................................
..................................................
.............................................................咁啦..!!!





|