今日本來打算出去飲酒
一開始呀肥問我今晚出唔出來飲酒
我話好呀..!!
呀肥就叫我去問下其他人出唔出來
我就打電話俾佢地啦..!!
堂堂話好呀..!!
偉傑話琴晚飲過來.出來唔飲酒
呀靈就話唔想.....
呀強話要跟佢家姐去BBQ
又一成就話唔出啦...!!
個個都唔想出
所以就無出去啦..!!
過多幾日先之再約出來飲酒
╰*﹍■ 到左家下.妳都唔相信我╯[無奈+O咀]....羅】