| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
| 2006-06-30 |
哈哈...今日10點幾就俾老豆吵醒左喇﹐區今日唔屎番工﹐晨早就系度打機吵住我﹐感大個人仲成日玩埋呢d野真系服左區喇! kaka....不過過左一陣小雲就打黎喇﹐區心情勁好哦﹐笑kaka感唉我上區屋企玩﹐區屋企無人窩﹐但我就覺得區老豆一定會無拉拉感殺番黎ge,不過我仲系應承左會上區屋企﹐捻到一陣要出就煩喇﹐唉..又要換衫又要搞我個死人頭髮喇﹐成日出街都要電﹐煩死喇。哈哈...搞掂喇!打俾小雲﹐真系俾我估中左喇﹐區老豆番左黎喇。嗚嗚…………
到左1點幾果陣我同小雲出左去﹐捻住搵巴基區地嫁﹐點知區地成班都唔出﹐真悲哀!又得番我同小雲兩支公﹐真系慘喇﹐嗚嗚....唉。兩個傻婆去街市買野上平台飲。我突然之間靈感一閃﹐kaka。。。搵蝦蝦。於是兩個傻婆又長征過廣福喇...哈哈﹐蝦蝦送左一本我超中意ge hellokitty相簿俾我﹐勁中意哦!kaka...見到 hellokitty就覺得幸福死喇^^
我地今日就系廣福傻傻地感渡過左一日喇! 低B死喇.kaka

|
| 刊登時間︰2006-06-30 06:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
halo..*-
清清..我黎左幫你留言.
系咪好HAPI2"呢??!>3<"
記住你都要幫返我架BOR..
系成日TIM..卡卡..*
得閒再黎過啦..掰掰*-
|
網主回覆
THX""OKOK..我都會去留言嫁//你都要日日黎牙..KAKA*/- \ Posted at 2006-07-01 10:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
siu雲=] 於 2006-07-01 09:44 AM 發表:
|
網主回覆
唉...算喇,好多野我地都feel到嫁喇 Posted at 2006-07-01 12:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|