Love Without End...LAm
2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天


2007-9-29 海洋公園 開心 分類: 未分類

今朝  -  同siuman傾電話傾到十二點幾就訓覺!!!

忘記  -  鬧鐘7:30響起...起身換衫食早餐~8:40出門...上左兩堂極之無聊既訓覺堂~第二堂早放...我就即刻飛番屋企~番到屋企竟然比我記起我約左MissHo12:15學校見...即刻打去佢屋企~無人聽...打學校又無人聽~跟住我大哥幫我搵MissHo細佬拎MissHo手機...即刻打比MissHo~搞掂完MissHo...佳佳又打我手機搵我~聽完電話...順打我屋企~聽完電話...林+打我手機~聽完電話...終於聽完哂d電話喇!!

表演  -  食埋少少野就飛去中心搵林+...幫佢搞掂會員既野之後就入去練舞~練到1:40就齊齊去將軍澳中心...去到報到之後坐係度~威隊Teens表演先...表演完有個環節係叫台下既年青人上黎~Teens隊教佢地跳舞...我地DanceSweating五個人舉哂手~五個都上左台...Teens派威教我地~教左幾個八就玩完喇...勁搞笑~自己人教自己人= =跟住到我果隊DanceSweating...不錯不錯~落左台之後見到siuman...比左我果份表格叫佢幫我番學校交比MissHo~跟住我睇到3:00就番屋企!!!

海洋公園  -  沖個涼...換件衫~3:40就出門...4:00去到siuman屋企樓下~點知佢岩岩先番到屋企...我就等多陣~之後就一齊搭地鐵去金鐘站...跟住搭城巴去海洋公園~去到岩岩好5:30...入場都係首先坐纜車上左山先~上到去玩左一間鬼屋先...le間都算係幾吸引~跟住玩第二間...排左一陣幾熱~但係不是太好玩呢= =之後同siuman去左食d野...佢話食雞~所以買左兩盤雞加d薯條再加杯可樂...點知我地兩個都食唔哂/○\~之後落去玩第三間鬼屋...都算有d睇頭~識得噴水...不過d水有d異味~跟住去玩過山車...siuman成日話驚~點知佢真係有嗌到...但係玩完之後話等陣要再玩多次= =之後去玩海盜船...我同siuman坐正中間位~但係siuman都係驚驚下咁唔敢開眼...個頭又要向住我的方向傾斜~玩完之後siuman話一d都唔驚...都唔知真定假= =跟住去玩滑浪飛船...點知排排下話因故障所以要暫停/○\所以落左去玩鬼屋...le間d人話好玩~不過好多人排...不過真係唔錯=]玩完都11:25...仲有一間鬼屋未玩~siuman話排埋佢...點知11:55就入到去~出番黎就岩岩好12:00...le間都算係最好玩果間喇!!!如果無玩真係哂料...玩完就起程走人!!!

今日d時間好趕呀!!!朝早銜接完就飛番屋企...得幾個字換衫食午餐~番到中心只係彩排幾次就要去表演...睇表演到3:00又要走~我好想睇哂佢呀...不過係時間問題~番到屋企又係得幾個字沖涼換衫...不過都可以準時4:00到siuman屋企樓下^^玩le五間鬼屋...我既雙手就要奉獻比siuman~不過siuman又嗌得幾開心喇...我拖佢又拖得幾開心呢=]所以排隊排咁耐都係值得架!!!但係玩唔到siuman想玩既滑浪飛船...真係有d失望~但係如果玩左滑浪飛船...最尾最好玩果間鬼屋可能又無時間玩喎!!!所以都係順其自然啦=]我仲諗住兩個人去玩會無咁好玩...原來兩個人去玩可能仲好玩添~不過siuman成日係度SMS...我都唔知做乜好!!總之一句...今日好開心呀!!!!

2009-10-31兩年後的萬聖節:點解...要同我去呢??人在心不在...有咩意思呢...



QMALaN
暱稱: 肥楊
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-12-01
2010-7-1 三十一周月
2010-6-4 三十周月慶祝...
2010-5-18 九百日
2010-5-1 廿九周月
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 388
留言總數: 556
今日人氣: 7
累積人氣: 9127