|
今日..
開始唔比打波..
搞錯..咪姐係叫我去死..哈哈..
朝早..勁唔豬服..is..已經遲左上去..
上到去..開始暈..頭勁痛..問牙sir可唔可以落去..
佢唔比..痴線既..暈死我..之後..傾傾下計..無喇喇傾到鬼尼樣野..
好驚..嚇死我喇..>.<"
之後果堂test..差不多識曬..嘻嘻..
maths..唔識..喊....聽極刀聽唔明..唉..
英文..做動畫..嘻嘻..做得好得意牙..>v<"
好快又完左..
PTH..成堂係度刀唔知做嘜..係到玩..假的蟑朗..
劉子聰好似比我嚇到..哈哈..勁好玩..
睇書..上帝的笑..好睇喔..!!感感地人..
放學..留堂maths補測..唉...識識地又唔識識地..
好睬...周sir比我坐佢隔離做..唔識時..就可以問佢..嘻嘻,,
好多miss 牙sir刀好鍚我牙 !!!>v<]]thx 牙..!!
去左悅湖打波..打得幾好.接到好多[[bad]]波..好開心...某人黎左..打波幾叻啵..
比佢話我叻..嘻嘻..好開心tim..不過..蔡蔡好多時刀將個波打左落我度..
-口-"唔算太痛..唔緊要..
同牙恩..寶寶一齊行返去..有人陪..唔駛咁單獨..
上左車..訓訓訓....
打日記..msn..
佢主動add我..-.-"算喇..我刀唔想再嬲喇..
因為嬲人真係好辛苦架..!!
|