|
| 2006-10-23 |
|
好多日刀冇打日記tim,,,,
[[[[[[[[[[SORSOR Ar ]]]]]!!
比好多野煩緊...唉...
唉....好傷心牙..!!!!!
我的天空很灰牙..!!!尋曰...MSN見到陸卓堯on..
佢又話自己好攰...咁我咪同佢講..攰就早d訓..
平時返工/返學咁攰..
之後講講下..佢就話..覺得我個名好灰..
之後..佢就發揮左大哥哥既本色喇..
係咁同我傾..仲教我可以點做..
ThX You 4EVER Ar !!]]]] /.\""
仲叫我..有咩唔開針就打比佢..同佢傾..我刀冇你電話..
點打牙 哥哥..嘻嘻..
今日..唔..
英文堂時..比人整喊..>.<"
Ms Lam好幫我牙..佢真係幾鍚我架..!!
感動..!!!!!
Lunch .....Ate with Bo Bo Miko Kimberly &&&Me !!!
tasty gd !!!met my sister ..haha..!!!
ate her chicket wings !!!!hehe...
講左勁q好笑既野..笑左好耐..
放學..去左留堂室..
牙根(黃x恩)同我坐..
放學打左陣波..同紫穎一齊走..
去〔〔〔企風〕〕行..見到周邦邦..同佢玩左陣..
好玩..之後一路行..一路唱歌..我地2個刀唱得好好聽..
嘻嘻..上左車..訓訓訓..落車..打日記..msn..
今日又冇胃口食飯...又冇食..
冇計..唉..
|
| 刊登時間︰2006-10-23 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 121 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|