|
尋日晚上發左個夢..
同飛飛有關架..hapi**佢地咪黎香港既,,(夢情)
之後ms話搞活動..我就話去接飛輪海機...
佢話刀諗過..仲話諗逛搵一個人去啵..
我即話我去喇..點知個畫面無喇喇跳到去機場度..
我家姐又係度..果陣我地刀見到吳尊的大相..諗住影底喇..
點知d工作人員搬走左佢張相..我仲係咁話佢..
之後勁無奈..成個f.2(我地)係度等佢地..-口-"
之後又跳左去第2個畫面..就係我..大東..亦儒..亞綸一齊食野..(飛飛迷不要罵我牙>v<")
但係..我鐘意佢地既排行係..亦儒..大東..亞綸..吳尊..所以..
大東同亦儒佢地特別顯看眼..亞綸坐我對面..但係..佢既畫面係勁蒙既..係睇唔到佢個樣..
只係見到個外形..=v="我係咁同亦儒&大東傾計..仲係咁偷拍佢地..!!^v^v
而吳尊就係咁食野..的確係食神牙...!!(夢醒了...)
好開心...成朝都勁開心..!!!!之後lunch又訓覺了..由2點幾訓到6點幾..!!!
發夢lu...ya!!!!!!!好夢見佢地牙...今次仲開心牙...!!
飛飛4個黎曬我home..之後我同亦儒係度打架..=="真架..唔知點解..
我地為左一樣野而打起上黎..我打佢背背..佢打我隻手...我地2個都紅曬..但唔痛...-.-"
之後..大東就同我細佬玩..亞綸就同家姐傾計..亦儒睇電視..吳奠入廚房整野食..
我去搵佢地d歌詞喇..不過果陣..[識]左燈..咁我諗住開喇..點知亦儒突然間拉左我過去..
然後抱住我..嘩..佢個背背好好抱牙..我到e+都仲記得...好舒服tim..!!
我同佢抱在一齊已很久了..果我伸手去開燈諗住唱歌比亦儒聽喇..
點知一開燈..大東望住我..佢見到我地抱抱好似好唔開心...之後佢大叫話..
亦儒..你咁樣獨食難肥架..你借一借佢比我得唔得....借.......><"..當我係咩...
之後..就醒撚左..搞錯牙...好開心囉...連續2日都菁見佢地喇...!!!
飛飛就走喇..唔舒得..!!!
我愛你牙..!!!!!!飛輪海..!!!!
佢地仲未SD個會員核實比我...唉...快D喇..
好緊張牙..入唔入到牙..小CA..比我入喇..
|