`×,*﹎不要讓我的淚流出,,"°°

模范棒棒堂 吼吼吼吼...

 

 


傷心..

尼幾日為左飛飛..用左好多時間係論壇度...

唔知點解好快就攞到25分...!!!!hapi****

sd左入會既表...等佢回覆...

緊張中喔..!!!!

11月1晚...因為等二日要返學...冇得接飛飛們..

所以訓之前喊左好耐..>.<"

等2日..見到去機場既巴士..真的有些沖動想上車..

但..ut....f**k...

該死的ut...害我冇得接飛飛機...之後..test緊果陣..

又喊..真係好想接..已經冇得wdo架喇..

唉..ping話幫我影佢地wdo d相..唔知係咪真既呢..!?..

聽講佢地12月仲會黎..嘩..尼次一定要把握機會牙..!!\

佔有

布:終於我明白 你的感受 和相愛的人遠走
  比全面失去 好過一些 記憶永遠會留著

儒,尊:我能做的事情一件也沒有了
     請別說破 最後一道沉默
     無法接受 夏天一放手就墜落
     破碎的冰河 往悲傷緩慢的漂流

東:說分手 就分手 你一定是在騙我
  好讓我 一夜看透 失去你我算什麼
儒:好難過 別作弄 還想陪你到盡頭
  誰需要 什麼自由 我的世界早被你壟斷佔有

東:哭也找不到 堅持理由 這是我最難過的
  比全面失去 心痛一些 記憶永遠會留著

布:我能做的事情一件也沒有了
  請別說破 最後一道沉默
  無法接受 夏天一放手就墜落
  破碎的冰河 往悲傷橫蠻的漂流

合:說分手 就分手 你一定是在騙我
  好讓我 一夜看透 失去你我算什麼
  好難過 別作弄 還想陪你到盡頭
  誰需要 什麼自由 我的世界早被你壟斷佔有

(布:WOW∼∼∼)

合:說分手 就分手 你一定是在騙我(東:你在騙我)
  好讓我 一眼看透 失去你我算什麼
  好難過 (布:WOW∼∼∼) 別作弄 還想陪你到盡頭
  誰需要 什麼自由 我的世界早被你(布:壟斷佔有)

幫你地換埋音樂..費事..你地只係睇到歌詞..

不知首歌其實係點..!!!!依窕聽緊尼首就係佔有喇..!!!

 

刊登時間︰2006-11-03 01:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


QnicoleQ
暱稱: ||〝習慣了﹏灰〞°└°﹢
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
||〝我﹏滴留言板〞°...
||〝我﹏滴畫板〞°└...