|
| 2006-10-13 |
|
今日...
比1個陳嘉欣玩死..
又叫我介紹..
點知成堂係度話人..你咩ec先...
玩牙...家陣..
仆.........
之後又比個趙平玩死...
唉..
lunch...去左牙恩屋企食..
有人既...驚驚..
又同佢食喇..好開心牙..!!!
.........
放學係學校打完波..
去左悅湖打..
超好笑..打到..就黎笑到打唔到波..
之後..同肥波行去車站喇..
之後..我諗住玩下姐..我話行去龍門居..
點知..我地真係行左去..
一路係度有講有笑..有sm..
哈...
上左車..好想訓..
訓左lu****
落車..好似冇左隻腳咁...>.<"
之後刀冇嘜特別..
傾下msn...
|
| 刊登時間︰2006-10-13 09:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 121 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|