|
| 補打番... |
|
今日牙妹---張曉欣...
比遊同學整喊左..
仲要喊左成堂..
我好想去安慰佢...但我同佢成條街咁遠..
睇住佢喊..我又做唔到d咩...
好唔開心...見到佢喊..我個心勁唔舒服..
佢喊到停唔到..
唉....個心不停咁叫佢唔好喊..
可惜佢又聽唔到...唉..
牙妹..我好鍚你架..如果你下次比人蝦..
你同我講喇..唔好收埋收埋放係個心度..
我呢個家姐一定會幫你架..
邊個蝦你..我幫你[[[xyz]]]""佢..
|
| 刊登時間︰2006-10-14 12:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 121 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|