|
好灰牙...../.\  |
|
唉..........................爆唔開心牙.....................我又要好似mk咁轉校喇(可能)......唔想轉牙 !!!!!!!不過轉左又可以見唔到佢/佢可以見唔到我.........但係我又唔想同我班好朋友佢地分開牙 !!!!!!>.<................好想喊牙........
|
| 刊登時間︰2006-05-31 02:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 121 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|