`×,*﹎不要讓我的淚流出,,"°°

模范棒棒堂 吼吼吼吼...

 

 


100問~! kaka...想唔想知我o的野呢...

100問~!

          見到d人玩100問,雖然覺得好冇聊,不過睇睇下d人玩,自己又好想玩,我真係好冇聊ar~~!^~^!

家人

屋企有甚麼人 : 4個(not mother,sister,me,brother)
屋企人之中最鍾意邊個 :sister

最唔中意又係邊個 : not mother

有冇做過D對唔住父母既事 : 有掛~!
有冇D咩野令到你好愛屋企人: 對我好lo~!
屋企人有冇經常提醒你唔可以做D咩 : 好多ga~!唔好玩咁多電腦lo~!
有冇諗過離家出走 :有~!

朋友

最好既好朋友係 :牙恩,蔡蔡,碧碧,蛋絹,嵐嵐....

最假既朋友係 : 係....唔可以俾佢見到ga
最可愛既好朋友係 :碧碧..娟娟....

最信得過既好朋友 : 係我好朋友我都信得過ga
如果好朋友講你壞話你會點 : 唔開心lo..不過佢或者有苦衷呢 ~?!
你覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友 : 我會當佢地係
有冇愛過朋友的情人 : 咁就冇啵...>.<''!!!!
會唔會對朋友講大話 : 講笑算唔算ar?!不過都有ge~!

喜愛既野

最鍾意既公仔 : pooh with fds..豬仔...軍曹....[[網豬豬 '']].....好多啵..^.^''
最鍾意聽咩歌 : 側田,janice,jill,wat,w-inds.kat-tun.... ge 歌 
最鍾意邊套電影 : 多多是也...
最鍾意邊個牌子 : converes(all star)傘子....... 
最鍾意邊個歌星 : 側田,janice,jill,wat,w-inds.kat-tun..基仔....

最鍾意邊個明星 : 冇嘜邊幾個啵

最鍾意邊個地方 : 學校
最鍾意邊個國家 : 唔....我諗係澳洲喇...
最鍾意既電視劇 : 卡通得唔得ar?!神風怪盜ar
最鍾意既顏色 : 基本上淺既色都鍾意ga
最鍾意地鐵邊個站 : 鑽石山....鑽石啵..kaka
呢一刻最鍾意既人,講佢個名出黎 :  人一個lo~!名就.....

討厭既野

最討厭邊個地方 : 大陸,好黑暗ga
最討厭邊個牌子 : 都話有冇牌子都唔重要lo
最討厭邊個明星 : i love you boyz,好樣衰ar
最討厭日日做咩 : 做每日一篇
最討厭,介意人地話你咩 : 屈我lo 同埋話我同邊個邊個lo..
呢一刻最討你厭既人,講佢個名出黎 :咪係我覺得最假個個lo~!

愛情

你心目中男同女有咩分別 : 女係要男性保護既人,而男咪係要保護女既人lo
女仔係唔係一定要聽男仔話 : 梗係唔係 la
覺得同性戀點 : 好噁心
接唔接受得到女同性戀 : 唔多接受,始終同性戀都唔好ma
接唔接受得到男同性戀 : 更加冇可能la
如果有一日你變左同性戀,你會覺得係咩原因 :我搵唔到一個真正會對我好既男人lo
你會唔會抗拒同同性既人拍拖 : 會 ~!
第一次拍拖係幾時 : 小學六年級~!
第一次拍拖對方係邊個,講佢個名出黎 : 唔會講架..!!!
仲係唔係同緊呢個人一齊緊 : 冇la...
分手後,有冇憎過呢d人 : 冇..

拍拖有冇好開心既事係咩事 : 我諗都係同自己個男仔一齊個陣咪最開心lo
拍拖有冇好難忘or好唔開心既事係咩事 :如果拍過就梗係有la~!
拍過幾多次拖 : 唔...2..3..次到喇..
咁耐以黎,最愛係邊個 : 唔知呢...呵呵..^.^
咁最後悔又係邊個 : 黎俊傑....>.<''
愛過最耐既一個人有幾耐 : 愛到認為冇可能為止
你最愛既人,到呢一刻有冇同你一齊過 : 冇ar~!
有冇比你最愛既人傷過 : 有~!
一個你愛既人,佢唔愛你,但又要留住你,你會覺得點 : 唔知ar~!都唔好再諗咁多la
你會愛一個人幾耐、點先放得低 : 愛到認為冇可能為止(d問題好接近喎~!)
有冇同時愛過兩個人 : 冇~!
會唔會好介意另一半高過自己 : 就係想佢高過我ma
如果有個人鍾意你,佢唔靚,你對佢有感覺,會唔會同佢一齊 : 如果我都係鍾意佢咁都會ga,樣貌唔重要喎~!
愛情同感情有冇分別 : 有ga~!
想拍拖定係單身 : 梗係拍拖la
拍拖你覺得會一世嘛 : 唔會,現今冇咩咁長情既人lo
而家有冇鍾意人 : 有ar~!不過佢都唔會鍾意我la
點解會鍾意佢 : feel呢家野,冇得解ga
佢係女仔 OR 男仔 :男仔,我唔搞基ga
覺得兩個人拍拖關唔關其他人既事 : 會關咩?
屋企人知唔知你拍過拖 : 唔知...得家姐知lo...永遠最信得過ge係家姐..咩都同佢講架..
愛係唔係一定要付出 : 係 ga,一定要la,仲係要雙方面ar
付出左既愛最後得唔到結果你覺得點 : 睇下直唔直lo,愛一個人,佢開心咪得lo
你覺得愛情入面有冇分輸贏 : 冇~!
有冇一個人令你愛到心淡、令你放手 : 有 ar~!
冇愛情會唔會死 : maybe la ....kaka..
呢一刻想唔想拍拖 : 都想ga

完結

宜家想唔想訓覺 : 唔想喎~!唔通你都覺得好冇聊?!^^
宜家最想做 D 咩 : 同自己鍾意既人一齊~!不過冇可能ga~!^^
宜家好想見到邊個 : 自己鍾意既人lo
宜家想打比邊個 : 你話呢?
宜家諗緊邊個 : 唔洗我答la~!
宜家面前有 D 咩你覺得好靚 : 香港夜景
宜家想笑定喊 : 我宜家笑緊喎~!
宜家想唔想打機 : 唔想播 ~!
宜家幾點 : 0:12
鍾唔鍾意呢 100 條問題 : okay la~!~^^!不過我都知係冇聊ga la~!

 

刊登時間︰2006-05-28 12:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


QnicoleQ
暱稱: ||〝習慣了﹏灰〞°└°﹢
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
||〝我﹏滴留言板〞°...
||〝我﹏滴畫板〞°└...