今日我有一個英文測驗~我當然緊張啦~不過我格黎個個竟然抄我D答案呀!!!
我朋友都話佢白癡加低B呀!!!
我都唔知點解我朋友話佢白癡加低B!!!
已加我朋友係度傻笑!!!
不過我都希望我D英文測驗係合格!!!
唔講 啦 bye bye