今日係返學的第二日呀~哈!哈!哈!好野!!!
我今日調左位呀~我以前要同一個好衰的男仔坐已經夠慘~以加重要我同一個矮過我的人坐~真係慘!(不過我的朋友以前重慘呀,要同一的肥仔坐)
我今日放左學之後重要彩排~重要彩排到6點幾先開始返學呀!!!
我唔講太多啦!!!bye!!! bye!!!
你地再係睇完日記唔留言的話~後果就係......