hi! hi! hi!
今日我9:45分就去左睇哈利波特!!!
因為睇早場可以平D呀!!!
不過都幾好睇嫁~哈哈哈講咩就唔講你知~想知就自已睇啦哈!哈!哈!
我今日講到衣到,聽日先講啦!!!
bye!!! bye!!!