hi~hi~hi~
今日係最後日次的2005年~上年倒數我就無~因為我呀媽上年傻左~全部電都關閉!!!
希望今年唔係啦!!!
我今日都算係開心,因為我終於做完功課啦~哈!哈!哈!
我剩餘3日就返學啦~好開心呀!!!
係唔係好怪呢~我竟然鐘意返學~因為聖誕假好悶呀!!!
我講到衣到~bye!bye!!!