hi~hi~hi~
今日我一早起身就同我呀爸、呀媽去左買床!
因為我呀爸話可以搬房呀,不過我就慘啦~因為我張床同我張桌都係舊~我細老張床同桌就係新!
不過我就有間大房~我細老就得細房!哈!哈!哈!
我呀爸話新年前可能可以搬到房呀哈!哈!哈!
我地買完床之後就返左屋企啦~我呀爸本來想睇燈色~不過又落左雨~所以就話唔去啦!!!
我地返左屋企之後~爸爸就話不如去食牛扒慶祝元旦!我地就去左食扒王之王啦!!!哈!哈!哈!
我呀媽就好似傻左~佢唔係食牛扒食牛扒食到傻~係同我呀爸唔知吵咩野!!!
不過今日係我第一次食真正的牛扒~所以今日我就好開心啦!!!
我今日真係寫左好多野呀~哈!哈!哈!
睇完之後記得留言呀!!!不言就......
|