| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 7 月 2 日 星期日 |
 | |
| 累累累... |
今日訓左好耐..朝早10點幾起左身"
之後2點幾又訓過-v-""
訓到6點幾..- -"
|
| 刊登時間︰2006-07-02 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 1 日 星期六 |
 | |
| *** |
今日同鄭淑恩,,丁 n d男仔去海洋公園..`
一去到就坐覽車,,
鄭淑恩,,丁n我狠驚..
部覽車好似想"林"咁-0-"
之後就玩d機動遊戲-v-*
特別係衝落去個野..
嚇到我咩咁-3-
班男仔見到有得射籃球既攤位..
就係到玩..因為射左4球`
個個人送左個公仔比佢..- -"
阮文鋒攞住個公仔死唔放xD*
狠好笑的*
之後鄭淑恩同阮文鋒玩過山車..
鄭淑恩叫我n丁要睇佢..
點知..睇左唔知幾多round"
都冇佢地...等左唔知幾耐*
佢地終於玩啦-v-*
仲以為佢地私奔tim=v=
丁好想去睇水母館,,
but好多人..仲要係好多大陸里-3-
so唔睇lu~
陳達斌咩都唔玩..
連李維祥都玩既野佢唔玩,,
仲要連一d幾歲既小朋友都玩既佢..
佢都唔玩- -""
之後又坐覽車落去睇3D-v-*
個畫面好真丫..
睇完之後,,佢地去左食lunch
我唔肚餓..所以冇食*
佢地食食下落雨..
佢地個樣勁狼狽喎..
呵呵..我好似係到睇戲咁..
阮文鋒又話任晏楊個遮d雨水滴左係佢到,,
陳達斌就企係到食,,
李維祥就好無奈咁食住碗飯,,
好好搞笑呀佢地*
之後行黎行去..
點知同班男仔失
丁話睇威威戲場"
原來係好無聊的....汗"
又見番d男仔..
之後因為太無聊的關係..
so我地就走左..
最後就番屋企"
狠累了... |
| 刊登時間︰2006-07-02 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 30 日 星期五 |
 | |
| -v-" |
今日朝早7:20...
細細粒打黎嘈醒左我..
原來係叫我出門口..
個個傻仔以為8:10要番到喎*
哈哈...
我仲以為試後活動好好玩tim"
點知唔係喎..
狠悶耶-3-* |
| 刊登時間︰2006-06-30 02:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 48 | »
|