| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 14 日 星期日  |
仲有30mins............  |
分類: 未分類 |
恭喜發財 :)))
新年快樂喔 :D
今日年初一,
上左婆婆屋企食...
悶左成日-^-
由朝早到晚上....
都只係望住D親戚係到打麻雀-_____-''
到晚上....
食完飯之後,,
突然話買左個生日蛋糕比我-0-''
我真係O晒......
原來係同我預早慶祝生日 ....
我開心死啦 :)))
寫寫下,原來得返25MINS....
仲有25mins,我就大一歲啦....
好興奮><
可以話開心,又可以話吾開心...
開心既係((可以同人玩,同人食蛋糕))...
吾開心既係((又大左一歲啦,,真係吾想自己咁老)) [-^-]
我有一個願望..
就係....''
[ 希望同我鐘意既人係埋一齊 >< , 讀書叻D :) ]
|
2010 年 2 月 7 日 星期日  |
今日派成績表 :(  |
分類: 未分類 |
今朝一早就去左飲茶,,
飲完茶就成班親戚去左九龍塘拜公公''
拜完公公..爸爸就車我同媽咪返學校~~
點知---我妹妹跟住我地黎-___-''
搞到我返到學校就比人望住晒 ~__~''
可能以為係我女朋友呢*0*
入到課室,,
班主任就開始講.................................
我見到自己D 成績:( 真係好想打自己一把!!!!!!!!!!!
(點解會咁差)(點解會咁差)(點解會咁差)(點解會咁差)(點解會咁差)(點解會咁差)(點解會咁差)''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
見完班主任,,我決定要下定決心!!!!!!!!!!!
---------吾明就要問老師---------
---------問完都吾明再要問---------
---------問到明為止---------
下一次既測驗 同 下下次既考試,,,,,,
一定要得到高既分數~~~~~~~~~~ |
2010 年 1 月 31 日 星期日  |
今日係星期日喔~~~  |
分類: 未分類 |
好耐冇打blog啦~~~
掛吾掛住我呢xP
掛吾掛住都吾緊要:)
因為我今日好開心...
朝早起身之後,,
去左TSIM SHA TUSI飲茶茶:D
飲完去左CITYSUPER 旁邊既書店買英文書:)
都好平喔:D
跟住就行街啦~~~
買左新衫for...新年著xD""""
好開心....
同埋宜家既心情,,
好興奮!!!因為我第一次踢班際喔xD"""(星期二) |
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
終 於 考 完 試 啦 :):):):)超 級 開 心 :D  |
分類: 未分類 |
經過2星期既考試,,
發覺今次既考試過得好快:)
每日落到麗港城同best fd溫書:)
其實因為佢讀書太勁,我先跟住佢xP
升到中4~~
考試既時候都特別緊張''
但係,,我發覺自己今次比以前努力左:):)
對著每一份卷''我都覺得好易好易 :D
吾知係咪叫''有努力,自然會識做''
''一分耕耘,一分收穫''希望今次有好好既成果啦 ;);););)
I shouldn't love you but i want to
I just can't turn away
I shouldn't see you but i can't move
I can't look away
Just so you know
This feelings takin control
Of me and i can't help it
I wont sit around
I can't let him win now
Though you should know
I've tryed my best to let go of you
But i don't want to
I just gutta say it all before you go
Just so you know
|
2009 年 12 月 24 日 星期四  |
悶悶的一天~~~  |
分類: 未分類 |
今朝訓醒,,原來10點幾啦...
平時我吾會訓咁晏嫁''
可能太攰了~~~
跟住刷牙洗面食麵包,,
食完麵包就開始溫書;) 同埋做hw ;(
做左好耐,,
等到5點9到,,
就落去同家雞,馮銘浩一齊食野''
食完跟住就搭地鐵去聽呀sir既音樂會''
點知呢~~~地鐵發生故障!!!
搞到好亂,好迫''
最後,,我地等到冇故障''
上車之後,,就黎迫到我透吾到氣''
去到中環,,
行到去大會堂'
'聽左2粒鐘......
成身好攰-__-''
最後,,帶著好攰既身體返屋企 ~~~~
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|