愛情是絕對的嗎 ?!
R0NalD_Ho
暱稱: R0Na!D
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
諗返以前好多對v__v;
容我一次的打出來;
好驚呀/_\ 勁多事發生...
傷心不絕...''
考完試考完試yoyo xD...
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 32
今日人氣: 0
累積人氣: 996
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 14 日  星期日   晴天


仲有30mins............ 滿足 分類: 未分類

恭喜發財 :)))

新年快樂喔 :D

 

今日年初一,

上左婆婆屋企食...

悶左成日-^-

由朝早到晚上....

都只係望住D親戚係到打麻雀-_____-''

到晚上....

食完飯之後,,

突然話買左個生日蛋糕比我-0-''

我真係O晒......

原來係同我預早慶祝生日 ....

我開心死啦 :)))



寫寫下,原來得返25MINS....

仲有25mins,我就大一歲啦....

好興奮><

可以話開心,又可以話吾開心...

開心既係((可以同人玩,同人食蛋糕))...

吾開心既係((又大左一歲啦,,真係吾想自己咁老))       
    [-^-]



我有一個願望..

就係....''

[ 希望同我鐘意既人係埋一齊 >< , 讀書叻D :) ]



2010 年 2 月 7 日  星期日   雨天


今日派成績表 :( 愉快 分類: 未分類

今朝一早就去左飲茶,,

飲完茶就成班親戚去左九龍塘拜公公''

拜完公公..爸爸就車我同媽咪返學校~~

點知---我妹妹跟住我地黎-___-''

搞到我返到學校就比人望住晒 ~__~''

可能以為係我女朋友呢*0*

入到課室,,

班主任就開始講.................................

我見到自己D 成績:(   真係好想打自己一把!!!!!!!!!!!

(點解會咁差)(點解會咁差)(點解會咁差)(點解會咁差)(點解會咁差)(點解會咁差)(點解會咁差)''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

見完班主任,,我決定要下定決心!!!!!!!!!!!

---------吾明就要問老師---------

---------問完都吾明再要問---------

---------問到明為止---------

下一次既測驗 同 下下次既考試,,,,,,

一定要得到高既分數~~~~~~~~~~



2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


今日係星期日喔~~~ 愉快 分類: 未分類

好耐冇打blog啦~~~

掛吾掛住我呢xP

掛吾掛住都吾緊要:)

因為我今日好開心...

 

朝早起身之後,,

去左TSIM SHA TUSI飲茶茶:D

飲完去左CITYSUPER 旁邊既書店買英文書:)

都好平喔:D

跟住就行街啦~~~

買左新衫for...新年著xD""""

好開心....

同埋宜家既心情,,

好興奮!!!因為我第一次踢班際喔xD"""(星期二)



2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


終 於 考 完 試 啦 :):):):)超 級 開 心 :D 愉快 分類: 未分類

經過2星期既考試,,

發覺今次既考試過得好快:)

 

每日落到麗港城同best fd溫書:)

其實因為佢讀書太勁,我先跟住佢xP

升到中4~~

考試既時候都特別緊張''

但係,,我發覺自己今次比以前努力左:):)

對著每一份卷''我都覺得好易好易 :D

吾知係咪叫''有努力,自然會識做''

''一分耕耘,一分收穫''希望今次有好好既成果啦 ;);););)

 

 

 

                                                                                   I shouldn't love you but i want to

                                                                                   I just can't turn away

                                                                                   I shouldn't see you but i can't move

                                                                                   I can't look away

 

 

                                                                                 Just so you know

                                                                                 This feelings takin control
                    
                                                                                 Of me and i can't help it
                                         
                                                                                 I wont sit around

                                                                                 I can't let him win now

                                                                                 Though you should know
                       
                                                                                 I've tryed my best to let go of you
            
                                                                                 But i don't want to
             
                                                                                 I just gutta say it all before you go

                                                                                 Just so you know

 



2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


悶悶的一天~~~ 愉快 分類: 未分類

今朝訓醒,,原來10點幾啦...

平時我吾會訓咁晏嫁''

可能太攰了~~~



跟住刷牙洗面食麵包,,

食完麵包就開始溫書;) 同埋做hw ;(

做左好耐,,

等到5點9到,,

就落去同家雞,馮銘浩一齊食野''

食完跟住就搭地鐵去聽呀sir既音樂會''

點知呢~~~地鐵發生故障!!!

搞到好亂,好迫''

最後,,我地等到冇故障''

上車之後,,就黎迫到我透吾到氣''

 

去到中環,,

行到去大會堂'

'聽左2粒鐘......

成身好攰-__-''

 

最後,,帶著好攰既身體返屋企 ~~~~