| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 2 日 星期三  |
今日放學後好刺激喔>"<  |
分類: 未分類 |
今日上堂悶悶的一天,,
一D搞gAg既時間都冇,,冇笑聲''
搞到我有D想[洽眼訓],,
唉,,我都吾想的 !!!
放左學之後,,
呀sir係到等我地成班齊人補課,,
點知...最後呀sir好似吾耐煩咁,,
最終話要下星期補返,,
一早放,,我同fd就即刻去打籃球xD"""
''練射術'' xp
玩到5點9到,,我就去左睇(聖言杯)..
見到上年冠軍隊伍..對我既fd..
根本冇得打咁制-___-''但係又..超刺激!!
好多攻勢,,鬥到難分難解-0-''
睇左陣,,就返屋企lu...
|
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
今日籃球比賽呀xD""""  |
分類: 未分類 |
今朝一訓醒,,隻眼都吾想開咁制''
好眼訓(''-0-'')
但係...我一記得今日我有籃球比賽喔-v-''
就即刻彈左起身lu xD""""
放學之後,,同一齊打既fd一齊行去籃球埸...
點知原來有好多公公伯伯打緊-___-''
我地又吾想趕佢地wor...都吾知點好,,
吾知係吾係聽到我地係到咁講,,
自己識走開.__. 搞到好尷尬
打左2埸15mins,,
最終以28:22 win左
我偷笑左=) 我都吾識打既,,
亂拋都入xD""""
今日好開心喔xP
我今日好鐘意聽光良的一首歌---雙子星
正是我bl0g既主題曲
我們面對面掛在天邊 在黑夜裡連成一條線
你和我之間只能相連 兩顆心有一樣的信念
我們面對面掛在天邊 流星畫出一條拋物線
我許的心願早已實現 就是我們永遠陪伴在彼此身邊
|
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
我妹妹生日喔@v@  |
分類: 未分類 |
今日放學之後,,
仲以為有比賽打添`點知呢....
改左做聽日-v-''失望走回家.......
返到屋企,,即刻沖涼準備一家人出街街食飯xp
沖涼前,,我地一家人為我妹妹唱生日歌[HaPPy BirTHdAy To YoU...HaPPy BirTHdAy To YoU...]
食完蛋糕,,就沖涼lu...
沖沖下,, 呀爸就拍門..叫我快D,,
''我要開車嫁啦下''就搞到我被迫要即刻出黎抹身-___-''
係車到,,
我係咁聽CHILAM既歌--妳太善良...
因為太好聽啦=')
他不配做對象 可惜你太善良
他背叛你 偏你沒法 睜開眼看真相
馴服就似綿羊 相戀太善良大多打敗仗
受騙的那個 比騙徒更混帳
單戀也是正常 天生我太善良
早愛著你 可怕是你 一早看透真相
馴服就似綿羊 相戀太善良大多打敗仗
受騙的那個 比騙徒夠混帳
|
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
悶死我啦.__.  |
分類: 未分類 |
今日比爸爸拉左上大陸喔.__.
激死我啦(''T^T'').
我都吾想上去既='(
唉,, 又浪費了一日既時間 !!'
係大陸,, 聽左首歌........
活在大海只可以漂泊 並沒什麼比起你兇惡
你是個浪我怎寄託 如大海失去海港
活在大海想找救生索 船兒停泊不了你的海角
愛你也許要將情懷揮霍 潮汐都乾涸
那個會用愛心打擾我 八十個浪拼命沖走我
漏氣的水泡卻同情我
聽完之後,,
我有D感觸..首歌好似講緊我咁''
\/.我無法找到對方的海角./\
|
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
愛是絕對的嗎 ?!  |
分類: 未分類 |
在樓下,找不到你..
我的心便開始心淡了!!
為妳付出那種傷心妳永遠不了解 我又何苦勉強自己愛上妳的一切
妳又狠狠逼退 我的防備 靜靜關上門來默數我的淚
明知道讓妳離開他的世界不可能會 我還傻傻等到奇蹟出現的那一天
直到那一天 妳會發現 真正愛妳的人獨自守著傷悲
曾經我以為我自己會後悔 不想愛的太過痴心絕對
為妳落第一滴淚 為妳做任何改變 也喚不回妳對我的堅決
連回應我的一點點時間都沒有',
傷透了;
|
|