| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
| 2008-02-01 |
分類: 未分類 |
今日好忙呀我...
一番到學校..就有好多野做...
跟住到左lunch...
平時架我,就係出去同d fd玩....
但係今日ge lunch...
就留係班房到狂抄書...T_T
叫呀祥佢幫我抄la,佢又講d不合理ge要求...
到左放學..
等左好耐...竟然唔駛上個班...
真係好hapi呀......^^
係呀!!!差d就留左講...
呀妹佢病左呀.....><
希望佢快d好番la.......
仲有呀....今日話左掉位架...
點知又冇掉到......
|
|
|
禾是小筠x]` 於 2008-02-02 01:22 AM 發表:
s0r`! 下臉打錯左`
|
網主回覆
=口='' Posted at 2008-02-02 04:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
禾是小筠x]` 於 2008-02-02 01:22 AM 發表:
[color=80FFFF]哈[/color][color=9DFBC7]哈[/color][color=A9F6B2],[/color][color=B7EF9F],[/color][color=C1E691]禾[/color][color=CDDB87]又[/color][color=D5CF81]尼[/color][color=DFBF7F]番[/color][color=E5AF80]c[/color][color=ED9B87]m[/color][color=F1888F]子[/color][color=F76F9F]了[/color][color=FA58AE]`[/color][color=FD3BC7]-[/color][color=FE21DE]3[/color][color=FE04F9]-[/color]
|
網主回覆
???你寫咩??? Posted at 2008-02-02 04:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
聰聰食地球 於 2008-02-01 10:54 PM 發表:
你係狂抄書?好似狂玩人(你仲好開心) 我都想叫楊太掉位 但係我唔敢... 我都知佢會唔記得
肉腸d不合理ge要求係咩A_A 唔通係@%%#@#$
|
網主回覆
我都冇....x]
我都係..想叫但唔敢...
唔通係咩?? Posted at 2008-02-02 04:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|