Yo!!今日勁hapi呀..
今日考試考中史同english...
english嘛嘛地喇..
but..中史就...好勁呀..
YA!! 係咪好勁呢我..haha..[[好唔知醜..]]
不過..點都好..我今日心情就好hapi喇..
不過...tmr要考maths呀..我最憎既maths呀.. 真係陰功囉..
唉..我都唔理喇..死就死架喇..
有件hapi事..當然都有唔hapi架喇..
一朝早白白咁等左人一陣...[[費是講邊個喇..]]搞到我好激氣囉..
跟住番到去見到XXX咪ask佢做咩唔等咪我..
點知佢仲理直氣壯咁話因為佢話佢未溫書...
唉..我都冇咁好氣去同佢嘈..
其實今日都冇咩特別事..
so..
我都唔多寫喇..bi bi
|