今朝早..
7:40分先起身..
好彩..我小學個陣我練得多..
so..
我好快就搞掂左所有野..
到左樓下..我好快就有bus sit..
跟住番到黎..先至放心咋..
到左小息..唔知做咩野..
呀彤好似嬲左我咁..都冇咩同我玩...
so..
小息x2同lunch我都係好boring架..
其實一早我已經覺得..
呀彤佢成日需要我個陣就同我玩..
唔需要個陣就就咁唔理我..自己走左去同人地玩..
我唔mind架..但一次又一次咁...我d感覺真係好難受囉我覺得..
我真係唔希望..我地再係咁....
|