呢排我真係好唔hapi..
唔係我想我成日都寫唔hapi的事..
而係根本就冇一件值得我hapi的事..
呢排..我同XXX個友誼愈黎愈差..
可能就係因為咁..
我呢排都冇再hapi過..
不過..又可能係因為''佢''<----我鐘意果個
''佢''成日都只掛住同佢玩..好少同我玩..
我好傷心..
呢樣都算..
fd個度..又係果個pkXXX係度搶走哂..
跟住連自己果個都俾佢搶左..
我真係好憎佢..我唔明..
點解佢咁鐘意搶我d野..
我約左邊個去打羽毛球..佢又要跟咪黎..
唉..我真係...好憎佢呢個pk..
|