呢幾排..心情差左...
冇打bg...冇上網..冇開電腦..冇上msn...冇出街..乜都冇..
可能因為[佢]喇.....
我唔知...我真係唔知點好..
唉..
講講下都唔知自己講咩..
我真係就黎痴線喇..
根本唔知想點...
唉...
好想我自己冇鐘意過人...
咁就唔駛唔煩lu............
=======================================
呢排可能唔多打bg lu..因為我..有心事...又唔多想俾人知...