今朝6:45起身.>//<"
番學..早會-0-
勁無聊><
好耶..冇功課收
英*好無聊T^T"
常*要番堂呀..我之前都做好改正喇..你咩事呀
體*黃主任冇番..李主任代`打手球..好耶*打成堂..我地贏左..我入左3球^^妖佢個黎俊賢..自己隊屎就叫條仆街何睿知跟住我..死人跟風狗..彈撚開喇..煩到87
小息*係到唔知做咩..
數*講WS..悶爆-0-
普*無聊..
小息*上圖書館..唔知點解跌左圖書證..又唔知跌左係邊..好耐先搵番>333<"借書..
中*連堂..無聊
留堂..做完改正就做功課
做曬^^
1:35老師黎左..睇完改正走得-0-
去補習..
食飯..好熱呀
做曬功課背書.
去伴寫..又後一次-0-
有金沙- -
番屋企..
好熱
沖涼..COOL^^
開機..
|